środa, 19 stycznia 2011

Ferie

W końcu zaczęły się ferie. Czas wypoczynku, odstresowania się i nabrania nowych sił. Wiem, że już jest środa, a ferie trwają od piątku, ale dopiero teraz znalazłem czas aby coś napisać.
W drugim tygodniu ferii ja i moi znajomi, z którymi gram w RPG, jedziemy do pewnej malej wsi. Wieś ta liczy około 500 mieszkańców, więc jest bardzo mała w porównaniu chociażby z moim osiedlem, które liczy około 10 000 mieszkańców. Jedziemy tam na kilka dni, a podczas pobytu tam mamy zamiar rozegrać kampanię D&D. Będziemy grać jak zwykle w wersję 3.5.
Prawdopodobnie kampanię tę będzie prowadził jeden z najlepszych mistrzów gry z jakimi grałem, czyli Sev.
W najbliższy weekend planujemy spotkać się i omówić:
- w jakich realiach będziemy grać
- na jakim poziomie zaczną nasze postacie
- jaka będzie specyfikacja kampanii
- jak połączymy naszą dróżynę
- i jeszcze kilka innych spraw
Mam nadzieję, że uda mi wykorzystać jeden z moich pomysłów na postacie, które kiedyś opisywałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz