sobota, 1 stycznia 2011

Podsumowanie roku 2010

Rok 2010 się skończył. Przyszedł czas na podsumowanie roku minionego i obmyślenia planów na rok przyszły.

W RPG gram od dwóch lub trzech lat.Jestem jeszcze początkującym w dziedzinie RPG, ale sądzę, że wraz z czasem to się zmienia.

W tym roku brałem udział jako gracz w:
- jednej kampanii w Monastyra
- kilku lub kilkunastu kampaniach w D&D 3,5

Poprowadziłem 2 kampanie w D&D 3,5.

Sesji rozegraliśmy dość sporo. Nawet nie liczyłem, więc nie podam wam dokładnej ilości.

W ciągu całego roku kupiłem dość sporo rzeczy związanych z RPG, bitewniakami, planszówkami itp.:
- Osadników z Catanu 5-6 Graczy
- Żeglarzy z Catanu
- Miasta i Rycerze z Catanu
- Zbiór Map Antonio Piraisa
- Zestaw kości ( k4, k8, 2x k10, k10- setka, k12, 2x k20, k6- wiedźmińska)
- Ekran MP - Forgotten Realms
- Figurkę Berserkera Uruk-Hai
- 2 skałki jako elementy makiet do bitewniaków
- Troll Jaskiniowy
- 20 goblinów
- 10 Uruk-Hai
- 4 Żołnierzy Gondoru
- 8 Elfów
- 12 Obrońców Minas Thirith
- Aragorn


Podczas tego roku, moja wiedza o RPG powiększyła się. Teraz już wiem co nieco o grach takich jak: Warhammer, Legenda 5 Kręgów, 7th Sea, Arkona, Cyberpunk, Dzikie Pola, Neuroshima, Wiedźmin: Gra Wyobraźni.

Sądzę, że te rok był bardzo owocny. Mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze bardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz