sobota, 1 stycznia 2011

LotR

Zadecydowałem.Wiem w jaki system bitewny zacznę grać. Będzie to Władca Pierścieni, potocznie zwana LotR-em. Postanowiłem to po długich rozmyślaniach, ale teraz już na prawdę wejdę w świat bitewniaków.
Na uczczenie tego, że zaczynam grać w LotR-a kupiłem sobie zestaw figurek. Za zestaw ten zapłaciłem 125 zł. W skał zestawu wchodzi:
- Troll Jaskiniowy (pomalowany, wykończona podstawka)
- 12 goblinów (pomalowanych, wykończone podstawki)
- 5 goblinów (niepomalowany, niewykończone podstawki)
- 3 gobliny (pomalowane, niewykończone podstawki)
- 10 Uruk-Hai (pomalowanych, niewykończone podstawki)
- 4 Numenorejczycy z Ostatniego Przymierza (pomalowanych, niewykończone podstawki)
- 8 Elfów Ostatniego Przymierza(pomalowanych, niewykończone podstawki)
- 12 Obrońców Minas Thirith (pomalowanych, niewykończone podstawki)
- Aragorn (metalowy, pomalowany, niewykończona podstawka)

Sądzę, że taka armia przyda mi się na początek. W najbliższym czasie muszę kupić jeszcze księgę zasad. Na razie będę grał na zasadach, które przypominam sobie z dawnych prób zaczęcia grania w bitewniaki.

Na dodatek w poniszczonych figurkach znalazłem  dobrą, metalową figurkę Froda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz